💬
Logga in
Fuska.se

Förbjud Popup Reklam

22 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet?

Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige.

Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige.

Errorsafe reklam e inte som vanliga pop uper

Om man e inne på en sida så stänger errorsafe ner den och visar sin reklam istället :(

9 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

OK. Men tycker du inte att det borde förbjudas?

Errorsafe är inge vanlig reklam som poppar upp, errorsafe beror på ett virus. Du kan inte förhindra errorsafe genom att förbjuda popups.

10 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

Vilket tjat det är om ERRORSAFE bara för att jag nämde det. Jag har fattat att det inte bara är vanlig reklam. Gold Pidgey har skrivit att det inte är vanlig popup.

Men ¨håller du inte med om att det borde förbjudas?

Nivå 5 · Fuskare

Jag håller iaf. med om det..

Nivå 5 · Fuskare

Popups och sånt e så j*vla störande

och typ alltid när jag letar bra renders på en sida så poppar errorsafe upp!!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag läste det där ämnet om Errorsafe. Det har jag också fått såna popups ett bra tag. Rätta mig om jag har fel. Men är inte det bara reklam för det programmet?

Jag tycker att popup reklam borde förbjudas. Åtminstonde så kan regeringen i Sverige förbjuda popupreklam på sidor som finn på servrar här i Sverige.

Precis som barnreklam är ju förbjudet att sändas från Sverige.

emediacodec gör så att man får errorsafe popaps jag har panda antivirus titainum och det kan inte radera det men det bara kommer upp då och då...
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men man får aldrig popups på svenska sidor

11 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Är du helt säker. Jag kan få upp popups på spray.se om det är någon forum del som har länkats via Google när jag har sökt efter något...

Nivå 5 · Fuskare

Jag hatar att det kommer upp en massa "anti-virus" program som säger att det finns ett virus idatorn fast att det inte finns det... F'låt för oFf-tOpiC...

12 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag får inte upp Pop-ups varken på FF eller IE.

Fick upp det förut och då var det för att jag hade spyware.

Men jag håller med dig, Thedarkelf om att det borde förbjudas samt kanske bli oloagligt också.

14 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #13

Detta skulle bara jälla popups med reklam. Alla andra ska vara tillåtna även om det är något oerhört störande ibland. Men det händer sällan. Det är nästan bara med reklam...

↗ till inlägget

Du läser uppenbarligen inte aftonbladet =)

Nivå 2 · Novis

Hatar popups, håller med att dom borde förbjudas

16 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Ha, där satte du ditt han. På aftonbladet finns det gott om popups.

18 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling

Varför finns popups?? :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hahahaha, förbjuda Pop-ups. Det är ungefär som att förbjuda reklamavbrotten i TV. Sajterna känner pengar på Pop-up-reklamen, och de är inte så sugna på att avskaffa den. Om ni ska få bort den så säger jag bara en sak:

GLHF!

19 Jul 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det borde förbjudas, det är ju så störande, och vissa försvinner ju inte ens med popupblockers.

Vad betyder GLHF föressten?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det borde förbjudas, det är ju så störande, och vissa försvinner ju inte ens med popupblockers.

Vad betyder GLHF föressten?

GLHF = Good Luck, Have Fun! Lycka till, Ha kul!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in