msa Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hur många nintendo ds spel har ni? jag har 8 :) har haft fler, sålde spiderman 2 och acww jag har yoshi toatch and go, kirby power paintbrush och new super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 hur många nintendo ds spel har ni? jag har 8 :) har haft fler, sålde spiderman 2 och acww 3 st new super mario bros, youshi touch and go och kirby power paintbrush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ehm , typ 27 spel på mitt Flashkort och New Super Mario bros och Pokemon Pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viidiia Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har 7 spel :) 1 Nintendogs Labrador & Friends 2 New Super Mario bros 3 Cooking Mama 4 Sonic Rush Adventure 5 Dr Kawashima´s Brain Training - How Old Is Your Brain? 6 MegamanZX [ska kanse sälja] 7 Fifa 06 [ska kanse åxå sälja] Spelar på: vitt Nintendo DS lite :) //Viidiia :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag har 3 spel 1 : NEW super mario bros 2 : Mario kart DS 3 : super mario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 jag har new super mario bros , nintendo dogs (suger) , fifa 06 (suger) , pokemon ranger ( suger ) , acww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 1 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 har 6 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 1, Nintendogs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag har inga just nu och inget DS heller,funderar inte heller på att köpe det :) //SpawN^ Då e de la ganska onödigt att gå in här och skriva, håll dig til dom sakerna du har :P :huh: Har 2 spel New Super Mario Bros o Harry Potter o Fenixorden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jag har 4, simcity, transformers autobots och lost in blue B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag har Pokémon Diamond, Nintendogs, Pkmn Ranger, Pkmn Blue Rescue Team, MarioKart DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg