belladonna Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 hej jag spelar pokemon sapphire med min son vi har kommit fram till att i ska lämna ett brev från nån president till en kille som heter steven ,vi har åkt med en man o hans båt till staden där vi ska lämna det men vi har sökt igenom hela stället det finns ingen att lämna brevet till snälla om någon kan hjälpa oss mvh inger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hej, inger, gå norrut på ön tills du kommer till en grotta gå in i den, sen får du "klara" grottan, längst in i grottan finns Steven... EDIT: Lägg märke till att det finns ett pokemon-forum c:a 3 centimeter upp på skärmen när du är i GBA-forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
belladonna Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hej, inger, gå norrut på ön tills du kommer till en grotta gå in i den, sen får du "klara" grottan, längst in i grottan finns Steven... EDIT: Lägg märke till att det finns ett pokemon-forum c:a 3 centimeter upp på skärmen när du är i GBA-forumet hej tack så mycket men jag har varit i grottan där ligger det några stenar i vägen o det stå att någon pokemon kan ta väck dem men inte någo som jag har... så jag kommer inte fram ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag tror inte att man behöver ta bort dom stenarna, testa bara att gå åt ett annat håll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
belladonna Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag tror inte att man behöver ta bort dom stenarna, testa bara att gå åt ett annat håll... hej upptäckte att stenarna jag menade låg i vägen var i en annan grotta jag o min son är nya men pokemon..men vi lyckades i grottan med flash så tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Måste du sktriva "hej" hela tiden? Det börjar bli tjatigt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 x) Låt hon skriva vad hon vill ruby >_> Inger.. Det finns en bra sida som heter Serebii. kolla där i framtiden med.. www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jo den är bra men allt står inte där tro mig! Men den kan me fördel kombineras me www.psypokes.com Plus grottan du menar heter Granite cave o finns i Dewford staden. Gå längst ena väggen i den så klarar ni er. Fånga oxå en Sabeye i Granite cave (den e bra mot gymledaren i Dewford-Brawley). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Har varit på psypokes med x) Helt okej. Men USLA battle tips.. Nästan så att man borde anmäla dom.. Stackars alla newbies som tar deras tips :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Har varit på psypokes med x) Helt okej. Men USLA battle tips.. Nästan så att man borde anmäla dom.. Stackars alla newbies som tar deras tips :'( Jag mear me Walkthrou`n <_< Det finns ej på serebii.net. Ja, info om olika platser men inte en steg-för-steg Walkthrou. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jo :/ Tror faktiskt att serebii har det med xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jo :/ Tror faktiskt att serebii har det med xD VAR DÅ? Om jag får fråga!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg