Hoppa till innehåll

.bat Och .vbs Kodning


Gäst Andreasswf
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

Nu var det inte det jag ville ha svar på förra gången för det har jag kommit på alldeles SJÄLV..

 

Jo nu vill jag ha svar på hur man gör så att när man startar .vbs filen som man har gjort som det nu står så här i

 

:

MsgBox "Gangstas Paradise", 16, "Warning"

Och under vill jag att det står koden för att starta filen :C:\Documents and Settings\Karina\Skrivbord\Andreas saker\xcoolio_-_gangstas_paradise\

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu var det inte det jag ville ha svar på förra gången för det har jag kommit på alldeles SJÄLV..

 

Jo nu vill jag ha svar på hur man gör så att när man startar .vbs filen som man har gjort som det nu står så här i

 

:

MsgBox "Gangstas Paradise", 16, "Warning"

Och under vill jag att det står koden för att starta filen :C:\Documents and Settings\Karina\Skrivbord\Andreas saker\xcoolio_-_gangstas_paradise\

 

Allså jag tror att detta forum inte är det rätta stllet att fråga om VB eller c++ :blink: man får någ gå ner nåra nevåer som text php och html. Och det är innte all 12 åringar som lässer något av språken :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...