FireRed_Man Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Om ni har problem med någonting så kan ni skriva här och få svar av såna som kan. Så jag tänkte börja: Vad gör Macho Brace? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Alltså varför har du postat 3 likadana inlägg? Machobrace dubblar EV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Vad gör leftovers ? Fungerar den på samma sätt som Shell Bell ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 MachoBrace dubblar EP men sänker Speed. Leftover gör samma som Shell Bell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) MachoBrace dubblar EP men sänker Speed. Leftover gör samma som Shell Bell Fel på Shell bell. Det är nästan exakt samma som Leftovers. Bara det att Shell bell ger HP om du anfaller med en skadande attack medan Leftovers ger HP i slutet på varje gång. Som efter Hail, Sandstorm, poison, burn m.m. O en sak till, har skrivit detta förut men men, hur gör jag för att få 100 pokm i dexet fort? PS. kan ej byta me kompis.DS. Redigerat 10 Juli 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Ojsan. Håller mig själv bara till Leftovers. Aja, Chili sa det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Hej. JAg undrar vart man hittar/får pokeblockcase så man t.e.x kan gå in i safari zone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 §1.12. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg