jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Kommer någon ihåg den turneringen jag hade på msn, där RG_fuskare vann? Frågan är .. tycker ni vi ska ha en till ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag har aldrig varit med på en sån tävling xP Någon som orkar förklara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 x) Kommer skapa en ny tråd senare där jag förklarar allt.. Ganska invecklat.. Måste först få lite svar från dom gamla medlemmarna som Jannejan och Meganium xD Kommer ihåg att JJ förlorade mot henne i kvartsfinalen x) Men säger RPG dig nåt carttie ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Japp, På RPG Maker gör jag lite test spel xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 x) Kolla in serebiis forum. Där finns det ett forum som heter typ : Anime style battling. Det är något sådant ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Okej xP Men jag fattade nada x) Men jag får väl läsa sen den tråden som du kanske komemr skapa då ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 x) Kolla in en match så förstår du om du kan engelska :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Haha! Hur kollar man in en match då? x'P (Jag e så trög ibland!) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 vänta lite så ska jag hitta en:P http://www.serebiiforums.com/showthread.php?t=94859 Men med färre regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JomeN Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 vadå, träffas man och spelar då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 På MSN, jag var inte med på det här.. <_< Men jag kom ihåg det mkt väl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hah, bra att nån kommer ihåg det. Eler om någon har ett forum så kan man ju köra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg