ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Vilken är er favoritstad på Ruby/Sapphire spelet? Motivera gärna varför! Jag har två favoritstäder: Petalburg och Lillycove Petalburg för att det är en fin stad och för att Wally (min favoritkaraktär) bor där. Lillycove för att där finns det ett stort sjöcenter och ett Safari Zone precis utanför staden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Mauvile och.. Battle frontier räknas ju som en stad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Vad är Battle Frontier för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag gillar dom flesta städerna men aja: Battle Frontier och Evergrande City(E4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Okej, så Battle Frontier och Ever Grande City är ett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Battle Frontier finns bara i Pkmn Emerald. Det här känns lite som en onödig tråd, men aja... Jag gillar Fortree staden, för den är väldigt mysig xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Oj, såg inte att det bara var R/S, isåfall: Evergrande City(E4) och Mossdeep City.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Oj, såg inte att det bara var R/S, isåfall: Evergrande City(E4) och Mossdeep City.. Pacifidlog staden-för den ligger i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag tycker Littleroot Town, den e mysig. :D Och så finns ju Mamma där. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag gillar Pacifidlog och Fortree, tycker dem är lite... allmänt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don vito Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Lilycove city. Där finns det shopping center! Och där kan man shoppa! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 det tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg