FireRed_Man Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Här kommer en guide för Linoone/Zigzagoon som har abbiltyn pickup: Level......Väldigt ofta 10%..Ofta 5%..........Sällsynt 3%.........Väldigt sällsynt 1% 1 - 10.....Potion.................Antidote.............Full Heal...........Hyper Potion Escape Rope........................................................................Nugget Great Ball Repel Super Potion X Attack 11 - 20...Antidote..............Escape Rope.....Ultra Ball...........Nugget Great Ball.............................................................................King´s Rock Repel Super Potion X Attack Full Heal 21 - 30...Super Potion........Ultra Ball.........Hyper Potion......King´s Rock X Attack..............................................................................Full Restore Full Heal Escape Rope Repel Great Ball 31 - 40...Great Ball............Ultra Ball........Rare Candy.........Full Restore X Attack..............................................................................Ether Full Heal Escape Rope Repel Hyper Potion 41 - 50...Repel..................Ultra Ball........Protein...............Ether X Attack............................................................................White Herb Full Heal Escape Rope Rare Candy Hyper Potion 51 - 60...Escape Rope........Ultra Ball........Revive...............White Herb X Attack.............................................................................TM44 - Rest Full Heal Protein Rare Candy Hyper Potion 61 - 70...X Attack..............Ultra Ball........HP Up.................TM44 - Rest Revive...............................................................................Elixir Full Heal Protein Rare Candy Hyper Potion 71 - 80...Full Heal..............Ultra Ball........Full Restore.........Elixir Revive .................................................................................TM01 - Focus Punch HP Up Protein Rare Candy Hyper Potion 81 - 90...Ultra Ball.............Full Restore....Max Revive........TM01 - Focus Punch Revive...............................................................................Leftovers HP Up Protein Rare Candy Hyper Potion 91 - 100..Hyper Potion.......Full Restore....PP Up................Leftovers Revive.................................................................................TM26 - Earthquake HP Up Protein Rare Candy Max Revive Det är till Emerald jag skrev fel. Det är inte så lätt att läsa men hoppas att ni kan läsa det ändå. Redigerat 11 Augusti 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Masterball finns inte med, och det är många som har fått det genom Pickup har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 det kanske går att få den men jag vet inte så jag skriver inte till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Den här "guiden" verkar inte helt korrekt :( inte om man jämför med serebii's iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Den här guiden är helt fel >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 den är kopierad för du har inte skrivit ett enda stavfel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Great Gonzales: lol, först skriver jag och jacx: den är fel, sen kommer du och skriver att det inte är ett enda fel xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 den är kopierad för du har inte skrivit ett enda stavfel Måste det vara stavfel på dom som man har skrivit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 den är kopierad för du har inte skrivit ett enda stavfel ne men den stömer inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 den är till emerald jag skrev fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg