Hej jag har spelat Pokemon silver i några år nu och fått tag på Rainbow wing men jag vet inte var jag hittar ho-oh/lugia någonstans. Så jag undrar om skulle kunna få lite hjälp med det.
SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hej jag har spelat Pokemon silver i några år nu och fått tag på Rainbow wing men jag vet inte var jag hittar ho-oh/lugia någonstans. Så jag undrar om skulle kunna få lite hjälp med det.
SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Om du har silver hittar du Lugia, om du har guld hittar du Ho-oh. De finns i Blackthorn City, den sista staden.
Rainbow Wing... betyder det att du kan fånga bådapå lv 70 eller ?
Är inte crystal och silver likadant??
↗ till inläggetVar i Blackthorn City hittar man lugia/ho-oh? :huh:Om du har silver hittar du Lugia, om du har guld hittar du Ho-oh. De finns i Blackthorn City, den sista staden.
Ho-oh finns i Tin Tower, och Lugia i Whirl Islands.
Tack MegaMartin!!!!!!
Man kan fanga bada 2 utan silver och guld.
Lugia: i Whirlpool island, kommer inte riktigt ihag var men leta och du hittar Lugia.
Ho-Oh: i Tin tower.
Om man har Guld är:
Ho-Oh lvl 40
Lugia lvl 70
Om man har silver är:
Ho-Oh lvl 70
Lugia lvl 40
PS. det är bättre att fanga den i lvl 4O för man far välja atk:er själv. :medieval:
Tack! Har börjat om men ska testa detta när jag får Rainbow wing igen!! :lol:
Glömde säga att gubben i tintower står på en trappa och vill inte släppa in mig. <_<
↗ till inläggetdom är i lv. 30 och 70. min lugia är i lv. 32.Man kan fanga bada 2 utan silver och guld.
Lugia: i Whirlpool island, kommer inte riktigt ihag var men leta och du hittar Lugia.
Om man har Guld är:
Ho-Oh lvl 40
Lugia lvl 70
Om man har silver är:
Ho-Oh lvl 70
Lugia lvl 40
PS. det är bättre att fanga den i lvl 4O för man far välja atk:er själv. :medieval:
OK!fattar :cool:
bra.
↗ till inläggetMan kan fanga bada 2 utan silver och guld.
Om man har Guld är:
Ho-Oh lvl 40
Lugia lvl 70
Om man har silver är:
Ho-Oh lvl 70
Lugia lvl 40
dem är i lvl 40 & 70, jag har börjat om spelet minst 20 grr, 40 & 70 alla :)
min lugia var visst i 42.
VizzKazz har rätt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in