Vilken är den bästa pokemonen att starta med??
Bästa Pokemonen Att Starta Med?
vatten pkmn
mm håller med pokemon. du kan lära squirtle Ice Beam med en senare TM i spelet så slår du din rivals pokemon lätt.
charmander.
vatten
Jag gillar Charmander men jag tycker ändå att Squirtle är det bästa valet eftersom han kan lära sig bra attacker och har mycket Defense. (+ Att det finns många gym den är stark mot)
Bulbasaur, eftersom bra gräs pokemon är svåra att hitta. Men både fire och water finns det gott om.
↗ till inläggetdär har du en poäng jacx.Bulbasaur, eftersom bra gräs pokemon är svåra att hitta. Men både fire och water finns det gott om.
Aa, Bulbasaur är nog det bästa förslaget då.
Bulbasaur eller Squirtle. :P Squirtle är sötast av dom.
Vatten!...
Definitivt vatten. En stark eld typ e ju growlithe eller vulpix o stark gräs e ju belsprout eller eggxegutor. För att inte räkna me Moltres. Nej vatten e den bästa.
Vilken tänker du ta? :P
Grass, precis som Jacx sa finns det inte så många vilda starka Grass-Pokémon, men många vilda starka Fire- och Eld-Pokémon.
jag håller med jakx :medieval:
jag menar jacx :visslar:
=) Chili. tre-huvudet är dels psychic. Och lär sig inga bra grass attacker.
Egentligen är det ju Bulbasaur som är bäst.. Jag vet att andra redan har sagt det.. För att om man vill ha en väldigt stark vatten och eld- pokemon så finns ju legenderna: Suicune, Entei, Articuno, Moltres.
Jag tycker att charmander är den bästa att börja med eftersom han har bra speed och attack...
Startats liknande trådar i mängder.
Leta upp dessa eller skapa en omröstning.
§1.13.
Låst.