Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D
Hej Säljer Dekrim
du tror väl ändå inte att nån byter nåt som kostar mot nåt som e gratis??
Nä det var det dummaste jag har hört Cs account Är juh faktiskt värda något.
↗ till inläggetHej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D
fråga nån kompis om du kan få hans :D funkade för mej..
↗ till inläggetMen ingen har dom har ba för sig sj dom kan ite ge bort :SHej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D
↗ till inläggetokej.. men har du inte 100 kr att köpa ett account för då??Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D
Detta låter inte som ett bra byte, jag tror jag avstår. Folk kan faktiskt tänka logiskt här, byta någonting gratis mot något som kostar? Nej tack.