Anu Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 du tror väl ändå inte att nån byter nåt som kostar mot nåt som e gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Nä det var det dummaste jag har hört Cs account Är juh faktiskt värda något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D fråga nån kompis om du kan få hans :D funkade för mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anu Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D Men ingen har dom har ba för sig sj dom kan ite ge bort :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Hej! jag säljer min dekrim gubbe som har 188 respekt och den har rätt så mkt pengar i handen men den har mer pengar i banken den har nästan fullt rykte den har 5 i smarthet 3 i snygghet och 1 i tolerans den har mkt bra ställen som knarkfabrik den e den bästa jag har men jag säljer dekrim gubben för en cs account lr cdkey behöver cs :D :D okej.. men har du inte 100 kr att köpa ett account för då?? Redigerat 14 Juli 2006 av schneak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Detta låter inte som ett bra byte, jag tror jag avstår. Folk kan faktiskt tänka logiskt här, byta någonting gratis mot något som kostar? Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.