vad tror ni om pokemon diomond pearl. Jag tror dom blir bra det kommer att vara grymt med klockan det här morgon dag kväll natt.
Vad Tror Ni Om Pokemon D/p?
↗ till inläggetJag vet att det blir bra, man kan se bilder på serebii.net sen klickar man på pokemon DIAMOND/PEARL och sen på pre-released pictures :student:vad tror ni om pokemon diomond pearl. Jag tror dom blir bra det kommer att vara grymt med klockan det här morgon dag kväll natt.
Dom har visat mer nya Pokemon som kommer komma, jag tycker Pachirisu är söt, en fin Electric Pokemon :zzz: (japanskt namn)
Dorapion eller vad den hette var ju cool!
Jag tror att spelet ska bli jättekul. Själv gillar jag Buizeru :)
Det kommer ju typ 100 andra så jag vill bara veta mer ;)
Ser fram imot Wi-Fi'n vi kan ju ha turnering här på fuska x)
Har inga högre förväntningar över Diamond/Pearl, tänker egentligen inte ens köpa det överhuvudtaget. De kunde gjort en ny vesrion av Guld/Silver istället.
↗ till inläggetVAAAAA! dom kommer ju bli skit bra. Jag tyckte pachirisu var gullig :wub: :wub:Har inga högre förväntningar över Diamond/Pearl, tänker egentligen inte ens köpa det överhuvudtaget. De kunde gjort en ny vesrion av Guld/Silver istället.
Sammahär :D
Pachirisu och Buizeru var gulliga :wub:
↗ till inläggetSer fram imot Wi-Fi'n vi kan ju ha turnering här på fuska x)
Lätt jacx :P
^^ Sen samma som Carttie så älskar jag den dära ekorren med o.O
↗ till inläggetja men parukia var grym jag tror han var på pearls omslag och den andra på diamond. :cool:^^ Sen samma som Carttie så älskar jag den dära ekorren med o.O
Okej, :P
Men Diamond Och Pearl kommer nog att bli väldigt bra! :D
↗ till inläggetsolklartOkej, :P
Men Diamond Och Pearl kommer nog att bli väldigt bra! :D
Kolla på Serebii nu :P
Dom har lagt in kartan på D/P och utvecklingen av Electabuzz/Elekid ;D
Den är ganska snygg!
Aa, Men den kommer säkert att bli svår o få tag i, man måste säkert träna upp Electabuzz (Elekid?) jättemycket
den var ju grymast.
Dorapion verkar ju grymm . Om man har Scope lens som item , cross posion och focus energy . Är chansen jätte stor att crita och om man crittar blir motståndaren poisoned ;) .