💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Är Det Senaste Som Kom Till Din Samlin

31 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
Trådstartare #1

Frågan säger allt, det senaste spelet som kom till eran samling rekomenderar ni det eller är det en flopp?

Nivå 5 · Fuskare

Det var ganska längesen jag skaffade ett spel men det var väl NFS:MW och det var roligt så länge man inte hade klarat av det

14 Jul 2006
Trådstartare #3

Jag har med NFS: Most Wanted men jag kom bara till 12:e plats på listan sedan var det omöjligt och vinna. Bilen var inte tillräckligt snabb och det gick inte och köpa ny. =)

Mitt senaste spel är FIFA Street 2, ej provat.

Nivå 5 · Fuskare

Nu är mitt senaste spel THAW fick det idag.

Trådstartare #5

Nu är mitt nyaste spel Moto GP 3 men det var skitsvårt och styra på det spelet. Lär få öva mycket på det. ;)

Nivå 5 · Fuskare

Mitt senaste är NHL 06.

Nivå 3 · Lärling

mitt nyaste spel är the godfather det är bra tycker jag men lite GTA liknande , om du vill ha krigs spel så är black bra och om du vill tänka lite och döda lite :) så är Hitman: Bloodmoney bra

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mitt senaste spel är Gudfadern och det är ett väldigt bra spel som jag rekommenderar till alla som gillar GTA spelen. Uppdragen är ganska varierande och man kan ha väldigt coola och roliga vapen som man kan uppgradera så att de blir skitbra tillslut

15 Jul 2006
Trådstartare #9

Gudfadern ska jag nog ladda ner, det verkar vara ett bra spel. Men jag ska spela Mafia eller Fable först i alla fall, men sen får vi se hur det blir. =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mafia är bättre på PC och om du går in på den största f*n sidan som du hittar HÄR och blir medlem så kan du ladda ner en massa modifikationer så att du kan ha bättre vapen, bilar m.m.

Trådstartare #11

Tack för tipset, det var ju ett tag sedan man spelade ett spel på PC, så varför inte. =)

Nivå 7 · Fuskare

Mitt senaste spel är Black

18 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling

Mitt senaste är nog Fable (till 360)

Nivå 10 · Veteranfuskare

THAW kommer jag ha om ungefär 10 minuter :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

THAW kommer jag ha om ungefär 10 minuter :)

Det klarade jag på 4 dar(story) :cool:

21 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Counter-Strike :ph34r:

Nivå 1 · Novis

Asså, hmmm....

Jag laddade ner en 70st spel för någon vecka sen, har ej lirat alla, vet ej vilket som kom in sist till boxen :'(

Men det kan ha varit Hitman: Blood money

Nivå 5 · Fuskare

Gissar på PGR3 (360)

Nivå 3 · Lärling

Var ett tag sen det kom ett spel till min x box samling, men jag tror det var Star wars battlefront 2. det är så där halv kul..

22 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

mitt e tony hawks american wasteland :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in