💬
Logga in
Fuska.se

Genpets - Wierd....

20 svar · startad

http://www.genpets.com

Sant eller Falsk? Jag vet svaret :P

15 Jul 2006

Måste vara falskt

''That’s right, Genpets are not toys or robots. They are living, breathing genetic animals.''

Senast ändrad:

Om det där är äkta så heter jag Göran Persson. x_X;;

Och nej, jag heter inte så.

16 Jul 2006

VAD I HELIGA h*lveteT ÄR DET DÄR!!

hmm likna en tjädrad och fjädrad apa som har torkat ut!!

lever den ?

Kan man köpa en sån?

Det är nog en människa som ligger i magen. Vet doc ej vilken månad.

Fejk ofc

Vad fult :P

Set ut som ett torkat russin som legat framme vid solen ett par veckor.

21 Jul 2006

fejk? ja.

självklart att det är fejk,jag tror knappast man har gett liv åt ett russin....

Och för det andra så tror jag det skulle ha blivit ganska känt om det hade varit på riktigt och då skulle man ha hört det bl.a i nyheterna

Det måste vara fejk. De ser för gräsliga ut.

22 Jul 2006

Det är helt FAKE. Sidan gjordes i syfte om att få folk att tänka tanken för att forskningen är såpass långt framme att detta kan vara fullt möjligt om några år, dock hoppas jag inte det, stackars varelser asså.

Fake?! ja! håller med, om man kan skaffa såna husdjur så kan man ju plåga dom! stackarna...

men det står att olika färger ger olika personligheter, knappast! och dom påstår att dom lever 1 eller 3 år...

Såklart det är fejk. Det skulle vara ologiskt om det fungerade.

Det är faktiskt möjligt att med dagens teknologi ta fram alldeles nya raser, detta visas i en forskning som gjorts där de muterar flugor och får de att födas utan vingar eller med fler än två vingar.

Hur skulle dom där varelserna kunna andas, när dom är omringade av plast? Sedan skulle sidan och produkterna bli bannlysta av djurmisskötsel och misshandel av djur.

23 Jul 2006

antagligen. och att köpa dom i plastförpackningar i en vanlig affär! usch, hemska tanke!

På sidan står det att de försätts i nåt slags transläge och inte börjar andas fören förpackningen öppnas.

Men det är fejk ändå.

Jo, fejk är det. Dock lite skumt att dom lägger ner så mycket tid på hemsidan när det ändå är fejk. ;P

Det är just grejen, att det ska vara så välgjort att man verkligen går på det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in