Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Ett tips:Köp Nintendo Ds LITE och Blue och Mario Kart Ds. Redigerat 23 Juli 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har beställt den Japanska versionen av Pokémon Mystery Dungeon för 1-2 veckor sedan, och nu har jag fått den. Ska spela det snart, och för dom som vill veta lite om spelet så kan ni skicka PM till mig. Jag vill ta hänsyn till dom som läser tråden och inte vill veta något om spelet, så skicka PM till mig. :) Jag kan skriva när jag har börjat spela spelet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Va!Kommer jag få vänta ännu längre tid för att få Blue(för det släpps dan före 2007). Nä det går att boka Blue me. :P Dom får in Blue på lager före Red. :huh: Man får nog ingen svensk instruktionsbok om man bokar. <_< Pokemon Mystery Dungeon Blue Rescue Team Pokemon mystery dungeon kommer ut i sverige 10:e November. Redigerat 23 Juli 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har spelat Pokemon Mystery Dungeon Red Rescue Team, och jag kan säga att det äger fett. :) Det är skitkul, men det är helt olikt alla andra Pokemon spel. Om ni vill veta mer om spelet PMa mig. Det är inte ens ett RPG spel nästan, det liknar mer Zelda nu. Men jag har inte kommit så jättelångt för jag har den Japanska versionen och jag förstår inte så mycket så jag ska beställa den Engelska också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Du hade ju fått den japanska versionen, hur kan du fatta vad dom säger då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag förstår inte vad dom säger, men lite får man lista ut själv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 LillBerra:Vad blev du för pokémon efter du svarat på frågorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Är det inte onödigt att köpa det på japanska när man inte fattar? det verkar Sk*t tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Carttie det är faktiskt kul x) Testade det på min emulator ett tag sedan .. Blev cubone o.O Aja, ska boka det om en månad eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har själv testat det xP Men man fattar ju inte vad man ska ta på frågorna som kommer ibörjan xP Jag blev en Machop >.< Ett tips:Köp Nintendo Ds LITE och Blue och Mario Kart Ds. Vad är det för skillnad på Nintendo DS och Nintendo DS LITE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 svarar man på frågor och får en starter?! coolt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Man blir den Pokemon som man blir i början efter frågorna :P Så får man gå runt med den i hela spelet sen får man välja en partner, Sen utvecklas dom så får man möta mot Pokemon bossar och sånt X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg