ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 När jag chattar på msn blir jag oftast utloggad automatiskt. Är det någon som vet vad det beror på eller hur man gör för att slippa bli utloggad hela tiden? Tacksam för svar. // G2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 När jag chattar på msn blir jag oftast utloggad automatiskt. Är det någon som vet vad det beror på eller hur man gör för att slippa bli utloggad hela tiden? Tacksam för svar. // G2 Det händer så ibland det kan vara nått fel på internet anslutning eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Okej, men vet du om man kan göra något åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Okej, men vet du om man kan göra något åt det? Tyvär så går det inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hmm, konstigt. Känner nätan ingen annan som drabbas av det här. Jaja, en moderator kan låsa tråden: Den har fått sitt svar och det behövs inte fler inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Det går väl visst och göra något åt!? Om jag får gissa så tror jag att det är en router eller liknande NAT som ligger i vägen. Då brukar MSN j*vlas! Testa och öppna MSN-portarna (1863, 6891-6900,6901) till din IP-adress. (t.ex. 192.168.0.12 eller liknande.) Fixa också så att just din dator får just en speciell IP som du bestämt. Om bättre förklaring skulle önskas så säg till! ;-) Det är möjligt att det är så att du inte har nån router eller brandvägg. Då är det fel på nåt.... nåt fel som är galet helt enkelt. =P Men försök med det jag skrev. Annars så är det bara o bita ihop! // Joe Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 min blir också så ibland men jag ficade d det var nåt fel me routern fast nu har ja ingen router längre så slipper alla prolem med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 När det händer, så är det för att mitt internet läggs ner. Då drar jag bara ur kabeln ur modemet, väntar 30 sekunder, och stoppar in det igen. Så funkar det. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.