TheAvatar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 JAG HAR LAGAT SHRINE OF COMPASSION MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA NU FÖR JAG FÅR INGEN INFÅRMATION OM VAD JAG SKA GÖRA OCH SÅ UNDRAR JAG VART MAN MAN FÅR RUNE OF COMPASSION? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 JAG HAR LAGAT SHRINE OF COMPASSION MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA NU FÖR JAG FÅR INGEN INFÅRMATION OM VAD JAG SKA GÖRA OCH SÅ UNDRAR JAG VART MAN MAN FÅR RUNE OF COMPASSION? Vet du vad caps Lock är ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jo du vet caps lock hittar du brevid A under Tab och över shift. :P :student: En fråga bara har du spelat ultima 9 ascension. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 lol. Han vet var Caps Lock är, han menade bara att du hade caps lock på, och det kan vara rätt så störande att läsa då. du kan ju kolla www.gamefaqs.com själv har jag aldrig spelat det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Är jag den enda som har ultima IX? Jag har haft det i två år men ingen har pratat,tipsat eller skrivit om det!!! :ph34r: :rambo: B) Redigerat 18 Juli 2006 av faruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 har inte hört talas om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) :angry: Har alltid trott jag är den enda som äger spelet och det varkar vara så! :angry: Redigerat 18 Juli 2006 av faruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.