Jo, Jag undrar om man kan koppla ihop GBA med Nintendo DS så man kan Trada och köra Battle's, någon som vet det? (Genom någon sorts Cable Link)
Skulle bli väldigt glad om man kan det ;P
Lättare att trada med dom än genom Pkmn Colosseum xD
Jo, Jag undrar om man kan koppla ihop GBA med Nintendo DS så man kan Trada och köra Battle's, någon som vet det? (Genom någon sorts Cable Link)
Skulle bli väldigt glad om man kan det ;P
Lättare att trada med dom än genom Pkmn Colosseum xD
Tror inte det går. ;)
Synd :(
Jag hade för mej att jag läste det någonstans, men det kanske inte var sant..
Det står på Serebii.net att man anlsuter till sina vänner via Wifi och det finns bara på Nintendo DS
Ja, jag har läst det.
Asså. det ska gå på något sätt att byta över sina gammla pokemon till Diamond/Pearl. Tror det kommer ut en sådan link strax.
Hmm man kan kankse kan ha gba spelet i dset? :P Och byta på det viset. (önksetänkade)
Mycket möjligt, faktiskt . o.O
Hoppas det. :P
Ja jag tycker det också är dåligt...kanske nåt sånt kan man göra på Diamond/Pearl!
Yes! Har precis läst på en sida att man ska kunna byta sina Pokemon till Diamond/Pearl! :D
Gött.
Här är linken där jag läste det:
(Längre ner på sidan)
Asså.. Kill tränaren är för ful >_> Men det går rykten om att man ska kunna handla egna kläder med så.
Aa, tur att det finns en tjej, xP Tänker ta henne.
jag tror att dom kommer utt på gba också för dongon red gör ju det
Ja kanske, men som ja sa i mitt förr förra inlägg så kommer man kunna byta sina Pokemon över till D/P, GBA -----> Nintendo DS
Asså, jag fattar inte det där med att kunna byta med LG/FR/R/S/E, det är ju hrlt olika grafiker! Hur gör man för att byta, kan någon förklara det på SVENSKA????
Man behöver bara kunna byta som vanligt med en Cable Link eller nåt, det går ju byta sina GBA Pokemon till Colosseum eller XD då bårde det gå att byta till ett sånt spel.
Men det funkar ju inte att ha en kabel i DS!
↗ till inläggetjag tror att dom kommer utt på gba också för dongon red gör ju det
Nepp, Pokémon Diamond kommer bara ut till DS.
Tox då kanske det är en Wireless adapter då? Jag vet ju inte det, men dom har sagt att man kommer att kunna det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in