Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Var får man dom nånstans? Alltså Zoras Flippers på Zelda! :( Redigerat 8 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Gå nordöst upp tills du kommer till en vatten labyrint, där finns de massa gubbar som skjuter eld bollar men spring bara igenom den s.k vatten labyrinten, tills du kommer till ett slut, där ska link stå still och sedan börjar det bli en strömvirvel och så kommer Zora upp och då kan du köpa dessa flippers! kostar 500 rupies dock.. Här har du en guide till spelet...på engelska men du kan fråga någon om du behöver hjälp med över sättningen Redigerat 8 Februari 2004 av Trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Gå nordöst upp tills du kommer till en vatten labyrint, där finns de massa gubbar som skjuter eld bollar men spring bara igenom den s.k vatten labyrinten, tills du kommer till ett slut, där ska link stå still och sedan börjar det bli en strömvirvel och så kommer Zora upp och då kan du köpa dessa flippers! kostar 500 rupies dock.. Här har du en guide till spelet...på engelska men du kan fråga någon om du behöver hjälp med över sättningen Jag förstog den inte så bra men jag ska testa det du sa! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 är det värt att köpa???? tycker det inte är så roligt på snes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det är en SNES-klassiker. Bättre än de flesta andra SNES-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ett tips! Ni behöver inte svara nu för jag har fått dom nu! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg