Dagonthane Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag har lite problem med "jiggly tree" efter det andra gymmet på pokemon crystal. Jag har hört att man ska få en vattenflaska av en blomstertjej, men hur gör man för´att hon ska ge den till en? Och är det så man ska göra? Tacksam för all hjälp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ehh, fel forum, fst jag hjälper dig ändå. :D Man ska andvända en "vattenkanna" på Jiggly tree, som egentligen är sudowoddo. Man får den i huset till höger om Goldenrod Citys Gym, av hon som vattnar blommorna, dock endast efter man har pratat med Tjejen som står borta vid trädet och slagit Goldenrod citys Gym ledare. Obs, det var länge sen jag spela Crystal, så nåt kan va fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Du kan hämta vattnet när du har klarat gymmet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg