💬
Logga in
Fuska.se

Kan Man Fånga?

57 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

kan man fånga kegre och groudon efter man har klarat pokemon ligan två gånger i ever grand city. om man kan det säg vart man hittar dom :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

du behöver inte ha klarat ligan TVÅ gånger, bara en.

Gå till Weather Insitute och prata med en gubbe, och han kommer berätta om grottor, en med Kyogre, en med Groudon. han berättar också vilken route dom finns på. Kyogres grotta finns såklart på en vatten-route, och Groudons på land. Leta rätt på grottorna (Kyogres grotta ser ut som ett Dive-ställe, och Groudons som en grotta.) men skynda dig att hitta grottan, för ingången kan byta plats (alltså flyttas till ett annat ställe på samma route, inte flyttas till en ny route)!

jag vet inte mycket mer, kolla dessa länkar:

Kyogres grotta

Groudons grotta

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

du behöver inte ha klarat ligan TVÅ gånger, bara en.

Gå till Weather Insitute och prata med en gubbe, och han kommer berätta om grottor, en med Kyogre, en med Groudon. han berättar också vilken route dom finns på. Kyogres grotta finns såklart på en vatten-route, och Groudons på land. Leta rätt på grottorna (Kyogres grotta ser ut som ett Dive-ställe, och Groudons som en grotta.) men skynda dig att hitta grottan, för ingången kan byta plats (alltså flyttas till ett annat ställe på samma route, inte flyttas till en ny route)!

jag vet inte mycket mer, kolla dessa länkar:

Kyogres grotta

Groudons grotta

berfekt beskrivning flygon
Nivå 0 · Nykomling

Tackar tackar!

Nivå 0 · Nykomling

Om det inte funkar kan du ju alltid linka över. Men du behöver ruby/saphire, kanske lite dyrt.

Tips: Skaffa en plastförälder som betalar :D

23 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

hur fångar man kyorgre och den andra jag får alltid slut på attacker så jag kan inte fånga dom? :(

Nivå 0 · Nykomling

ta med fler pokemon? du kan visst fånga honom/henne (könslöshet är hemskt!) men du kan ju använda PP UP eller PP MAX, dom gör så att din pokemon får mer PP på en attack. tips: låt dina pokemon hålla i Leppa berry, då får dom mer PP när det tar slut!

Transformer: det funkar, tro mig. jag fångade båda igår. och det finns dom som har skilda föräldrar och plastföräldrar, och dom har det inte så bra jämt. och varför skulle dom betala?

Nivå 0 · Nykomling

men jag kan försöka nu :D

vart kan man köpa dom?

har nån av er beldum?

han äger :D

Nivå 0 · Nykomling

jag har glömt Beldum. man kan inte köpa PP UP/PP MAX, dom hittar man. PP MAX finns det 2 av, och PP UP typ 10 av.

Nivå 0 · Nykomling

oh... :(

vet du vart man får beldum?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ta med fler pokemon? du kan visst fånga honom/henne (könslöshet är hemskt!) men du kan ju använda PP UP eller PP MAX, dom gör så att din pokemon får mer PP på en attack. tips: låt dina pokemon hålla i Leppa berry, då får dom mer PP när det tar slut!

Transformer: det funkar, tro mig. jag fångade båda igår. och det finns dom som har skilda föräldrar och plastföräldrar, och dom har det inte så bra jämt. och varför skulle dom betala?

Man kan ju använda Ether och Elixer också... Ether ger tillbaka en attacks PP till en viss del och Elixer ger alla attackers PP tillbaka till en viss del.
Nivå 0 · Nykomling

vart kan man köpa dom?

↗ till inlägget

oh... :(

vet du vart man får beldum?

Efter man klarat Steven så e den i Hans hus i Moosdeep City.
Nivå 0 · Nykomling

ja du bara tar bollen ett tips ta men en pokemon som kan tunder mot kyogre och en som kan surf mot gruodon :student: på emerald

Nivå 0 · Nykomling

jag visste redan noobs...

jag snackade med en annan e ni blinda eller?

Nivå 0 · Nykomling

beldum (DUM) får du i ett hus nära psykiska gymmet på mossedepp

:meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum:

↗ till inlägget

vart kan man köpa dom?

I Afärer.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vart kan man köpa dom?

ja men inte alla!! villka?

Dom flesta.Jag kan inte säga exakt.

Nivå 0 · Nykomling

Ether kan man köpa lite här och där, leta lite. Elixir och Max elixir kan man hitta, precis som PP UP/PP MAX. tips: ha en pokemon med Pick-up-abilityn. då kan den hålla i den.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.