MineBag Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag undrar hur man kommer up våningar på big boo´s haunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 vilken bana är du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MineBag Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 vilken bana är du på? big boos haunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jag mena om det var den första, andra, tredje o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 För att komma upp måste du ha tagit den första stjärnan, och välja den då du går in i banan. Men det finns ett annat sätt. Ta Mario (för jag antar att du inte har Luigi, man måste nämligen komma upp för att få han) och ställ dig mot väggen med dörren som du kom från. Gör ett trippelhopp mot väggen på andra sidan. Om du har gjort rätt så är du nu uppe!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MineBag Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 För att komma upp måste du ha tagit den första stjärnan, och välja den då du går in i banan. Men det finns ett annat sätt. Ta Mario (för jag antar att du inte har Luigi, man måste nämligen komma upp för att få han) och ställ dig mot väggen med dörren som du kom från. Gör ett trippelhopp mot väggen på andra sidan. Om du har gjort rätt så är du nu uppe!! jag fattar inte. när man e inne i banan så kommar man inte frånnån dörr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 För att komma upp måste du ha tagit den första stjärnan, och välja den då du går in i banan. Men det finns ett annat sätt. Ta Mario (för jag antar att du inte har Luigi, man måste nämligen komma upp för att få han) och ställ dig mot väggen med dörren som du kom från. Gör ett trippelhopp mot väggen på andra sidan. Om du har gjort rätt så är du nu uppe!! I HUSET HÄMPPÄ! (finskt uttryck) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 va heter spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg