nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 snabbaste sätt genom silph co...(10 enkla steg) bra för nybörjare... :D 1)ta hissen till 5:te våningen. 2)gå vänster förbi första teleportören och neråt mot en rocket och den andra teleportören. 3)möt rocketen, och gå till teleportören jämt honom. ta teleportören igen(du kommer nu tillbaka). 4)gå till höger och du får card key. 5)gå tillbaka till hissen och välj våving 3. 6)gå neråt och in i dörren till vänster. 7)ta teleportören inne i rummet. 8)du kommer att möta din fiende, och få lapras av mannen nedanför (lvl 25) 9) följ bara vägen mot rocketen,sen möter du giovanni i en strid. 10)sedan är det bara att gå till hissen och sen ut... :) jag skulle vara glad om den klistras men jag tror inte att i tycker så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Inte så bra... och du har nog fått den från en sida, jag läste samma guide på Engelska förr veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Nixo, låågt!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Sry, men det var ingen imponerande guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Tyckte inte jag heller...Sorry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 http://db.gamefaqs.com/portable/gbadvance/..._frlg_silph.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Bilden var bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du,Umbreon_Moon,inget är lågare än Glogalnet Fast det är lågt att HÄRMA!Härma är dumt. :angry: Spenat är också dumt. >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jepp, Tomatketchup är bättre än spenat! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Bilden var bättre :P Mycket bättre!Tomatketchup:Det finns saker som är lägre än Glocalnet...som min brosa t e x! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 NE!GLOGALNET ÄR SKITLÅGT!!!BREDBAND FÖR ENDAST 199 kr per MÅNAD!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 ÅÅkeej, lite utspårad tråd... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg