💬
Logga in
Fuska.se

Ice Cavern Och Gerudu Valley (ocarina Of Time)

34 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Vad ska man göra i ice cavern?

Vad ska man göra i Gerudu Valley?

I ice cavern har jag kommit tell ett rum med en isig kruka och en isig kista hur tar man bort isen?

I gerudu Valley har jag hittat en man i fängelse och släppt ut han!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ice cavern: Där ska du finna Iron boots...du kan smälta Röd is med Blå eld...

Gerudo valley: Du ska rädda 4 st män och när du gjort det så Får du gerudopasset vilket gör att ingen av gerudokrigarinnorna attackerar dig..

10 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Var finns dom?

Och var får man blå eld har skutit en pil egenom och på isen men det händer inget!

Nivå 12 · Mästerfuskare

använd en flaska vid den blå elden, så har du blå eld på flaska!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Tack för hjälpen har fått den blåa jackan eller vad det är hur får jag den andra av hanns son?

Och vem är det och vad ska jag göra?

Nivå 1 · Novis

Tack för hjälpen har fått den blåa jackan eller vad det är hur får jag den andra av hanns son?

hans son??? menar du kungen?? isf ( om du har skorna och den blå dräckten ska du bege dig till vattnet templet och sjunka ner till botten gå till rummet där två släckta facklor är utanför och träffa princessan, hon kommer att visa dig vart man sänker vatten nivån.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7

Ja men jag vill ha den där värme tröjan.

Goron Tunic

http://www.nintendo-se.com/development/zeldasidan/imgs/ocarina/gorontunic.jpg Den här tunikan får Link utav Darunias son när han är står. Goron Tunic är eldsäker och låter Link vistas på annars för extrema varma ställen.

Nivå 4 · Lärling

det ska du ha i fire tempel

är det nån som har en guide på när man ska räda några män arbetare tror ja det e

Nivå 9 · Veteranfuskare

du får den om du besöker goron city som stor och spränger en bomb framför den lilla goronen...då ger han dig den...

http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/ze...ess_workers.txt

Nivå 5 · Fuskare

För att få Water Tunic ska du smälta kungens is som han är i! då får man vattendräkten... sen kan du smälta isen till affären i Zoras Domain.

Nivå 9 · Veteranfuskare

den hade han ju redan...

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12

0014 kan jag få en guide till ice cavern?

11 Feb 2004
Nivå 5 · Fuskare
13 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #14

Har inte klarat forest tempel än men har hittat 3 st tämpel samntidigt!

Dom är:

Forest

Fire

Water

Tack för hjälpen har iron bots nu =)

Hur kommer man över bron i gerudu valley???

Nivå 4 · Lärling

med epona!!! har du klarat water tempel??????

Okej hur får man epona så man kan rida på den vart som hälst och nej jag har inte klarat water temple e där nu!!!

Nivå 4 · Lärling

ok vill du ha en svensk guide på water du kan få den och sen så får ja en summa mellen 25-100 ok?

hur man får epona gå till ranchen som liten och lär dig eponas song när du sen är vuxen gå till baka till ranhcen (se till att ha pengar me dig)gå och säg till snubben att du vill rida betala och när du kommer in så sätt dig inte på den fram stälda hästen utan dra fram din orciana och spela eponas song. Då kommer epona fram sätt dig upp på henne och ride fram till kilen prata me han (medans du fortfarande siter på hästen) vin över han två grr då kommer du få epona men han kommer låsa indig ta full sats och hoppa rakt utt over muren.

14 Feb 2004

Okej tack jag ska bara chatta ihop lite poäng till guiden (vill inte ta ut från banken håller på att spara)

Vart e den sista gubben man ska rädda vid piraterna (tjejerna) jag har bara tre hittar inte den sista!!! :(

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in