Amaeli Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Hmm tänkte köpa den har någon sett den? Kan någon skriva handlingen tro? Citera
Girafariglove Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Den var väll sådär. Hade väntat mig en bättre film :( . Lite långsam i vissa stunder tycker jag nog. Men när det hände saker då hände det :rambo: Jag tycker du ska låna den förs o sen bestämma dig. Citera
Xade Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Nej, den är riktigt usel, då menar jag usel. Citera
Dolphin Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Filmen är ingen succé, den är snarare motsatsen till det. Detta är ingen film som kommer att bli kultförklarad. Den känns tråkig i bland då de knappt händer något, många tillbakablickar på dåtiden. Tråkigt manus då det aldrig händer något nästan i filmen. Knappast köpvärd, ladda hem den om du ska se den. Betyg 2/5. Rekommenderar dig att se Nyckeln till friheten, Saw 1 & 2 i stället. Citera
Amaeli Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Köpte den innan maabou skrev det, Oush! Den är rätt bra passar in i film hyllan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.