På emerald elr crystal?
Det Går Att Klona!
Troligen på Emerald.
Om det har hänt på emerald så ljuger du :angry:
Ehm, jag ljuger inte. Min lugia försvann. Dock så stack jag bara till navel rock och fångade en annan .
Hur fick du en till luigia i navel rock? o_O
Ar.
↗ till inläggetNej. Inte om du gör på rätt sätt. Följ instruktionerna.Ehm . Jo ? Det finns en chans att den kan göra det.
Det funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :(
↗ till inläggetLäs första inläggetDet funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :(
↗ till inläggetJo O.o Jag har klonat långt innan den här tråden skapades. Och alltid gjort rätt.Ehm . Jo ? Det finns en chans att den kan göra det.
↗ till inläggetDet funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :(
Jag vet <_< men när man ska välja så står det not able på min Raquasa
:huh: Fungerar det verkligen
Ja.
↗ till inläggetDet funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :(
Du behöver inte välja rayquaza välj två valfria pokemon och sen stäng av när det står ''dont turn of the power''
Du menar att jag kan klona den i alla fall trots att man inte får välja den :huh: Ok det gick :P medger att jag var lite skeptisk.
Min Charizard och Lapras Lv100 försvann när jag klona. :(
Det går att klona legendariska.man ska inte anmäla de legendariska,kolla här.
http://www.serebii.net/pokemon_advance/trainer.shtml
HOPPSAN :cry: :cry: !Jag menar:
Båda sidorna är fel...
MEN NU ÄR JAG SUR!!När jag skriver en sida blir det fel.
NU: