💬
Logga in
Fuska.se

Final Fantasy X, Hjälp

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

När man har fått luftskeppet och åker tillbaka till basaid island och kommer till byn kommer det ut en summoner som summonar en blå valefore som e helt omöjlig. Dom här blåaktiga aonen kommer lite här om där i spelet och jag undrar om man kan döda dom över huvud taget? :blink:

Senast ändrad:

17 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare

japp, men den är svår om man inte har YOJIMBO, men om du har honom är det bara att ge honom 100.000 gil så gör han Zanmato(inte alltid)så dör fienden direkt(funkar på alla)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

tack, men jag hade redan fått hjälp av en kompis.

Nivå 6 · Fuskare

ok, säg bara till om du behöver mer hjälp! :D

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

det ska jag :P

Nivå 0 · Nykomling

du är värkligen oerfaren spelare om du inte vet att dom heter dark aeons

18 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare

vem jag? :huh: jag vet att dom hetar dark aeons. men om du menar Raxo så tror inte jag att han har kommit så långt att han vet vad dom heter! ;)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

exakt :angry:

Nivå 0 · Nykomling

ja jag snakar om raxo men hur j*vla dum får man va det står ju för f*n när man möter dom att dom heter dark och sen namn

19 Feb 2004
Nivå 1 · Novis

men han kanske inte har kommit dit än! han kanske aldrig har mött någon dark aeon

20 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

är nån här baka?

Nivå 0 · Nykomling

Jag har dödat nästan alla dark aeons med Tidus Auron och Yuna

Nivå 6 · Fuskare

men han kanske inte har kommit dit än! han kanske aldrig har mött någon dark aeon

tror du inte? han säger ju att det är en vid besaid, och han beskriver utseendet, så jag tror det, eller så är han otroligt bra på att gissa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in