Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Hej, jag har fastnat vid 7:e gymmet. Jag kommer inte in?! Jag minns inte riktigt hur man gjorde men kan någon förklara hur man kommer in dit. Hade jag en Engelskversion så hade jag kunnat klura ut det men jag har en japansk version av firered så det är svårt med bokstäverna. Redigerat 8 Augusti 2006 av DonKeN
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Du ska go in i det stora nerbrenda huset,do ska du go omkring lite,och so finns det spakar och sont,klick po statyer.Du for klura sjelv lite.....
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Mm, jag satt en timme och håll på med alla spakar. Och det är jobbigt när man hela tiden stöter på samma pokemon som Koffin, Growlight, Weezing, Raticate.
Girafariglove Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Det e en jobbig del av spelet, jag vet "suck", men gå i pokemon manson o ha många Max repels så klarar du dig. O en stark pokemon främst.
FireRed_Man Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 jag tycker det är lätt där för jag kan vägen
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Klarat men jag glömde skriva. Jag trodde att hålen i huset led till samma ställe alltid men det gjorde den inte.
jacx Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Det är lätt . Ta dig upp en våning och tryck på spakarna tills det öppnar så att du kommer in till ett "rum" där det är hål i marken. Hoppa ner i dom hålen sen ta trappan ner och leta reda på the key.
Rekommendera inlägg