men du använder det även om det bara är ibland.
Rekordet
;) ;)
↗ till inläggetlol det borde väl du fundera ut ;) ;)men du använder det även om det bara är ibland.
Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
Kollar när han är på görsta gymet. Char får Crtical Hit hela tiden och motståndaren misslyckas med attackerna eller missar. :S
Luktar trainer...
↗ till inläggetJag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
Men svårt att förstå att han fuskar??? Han är inte bra han är bara ett desperat barn som alldrig har varvat det som vanliga barn gör..
;)
↗ till inläggetVi har typ sagt att han fuskar så vad tjafsar ni om?? ;)Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
↗ till inläggetJag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
Jag tjafsar om att han forfarande är förvånad av att han klarada det.
↗ till inläggetHmm konstig méning hur går det i svenskan??Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
↗ till inläggetJaja kan vi återgå till ämnet <_<Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh:
orka se hela filmen och det är ju bara fusk inget märkvördigt inte ens säkert att det är nån som spelar
↗ till inläggetJo jag spelar det iblanD.orka se hela filmen och det är ju bara fusk inget märkvördigt inte ens säkert att det är nån som spelar
men åååh! han menar att det är säkert ingen som spelar på just det GB:et.