Hoppa till innehåll

Sagan Om Ringen: Sagan Om De Två Tornen


Pelleelle
 Dela

Rekommendera inlägg

jag är på näst näst näst sista banan(har glömt vad den heter...) och ska möta den där "vargbossen", men jag kan inte skada onom och om jag skjuter pilar så bara slår han bort dom. HUR SKA JAG BESEGRA DEN!? SVARA GENAST!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Redigerat av ruby king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är på näst näst näst sista banan(har glömt vad den heter...) och ska möta den där "vargbossen", men jag kan inte skada onom och om jag skjuter pilar så bara slår han bort dom. HUR SKA JAG BESEGRA DEN!? SVARA GENAST!!!!!!!! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

 

ja tror att det var att man skulle akta sig nära han skulle slå dejj sen skulle man ta lasrer svärd eller va det är (att svärden blir röda , blåa ,) så tror ja man tog han . det va länge sen ja spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag klarade det precis, man skulle använda "ducka"(typ) så att man inte får någon skada när den anföll med ett språng, och om man stoppade den två gånger så ställde den sig på bakbenen, då skulle man gå fram och slå som f*n. Så tråden kan låsas nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vargbossen går till attack så hoppar man bakåt (på L2 eller R2 kommer ej ihåg) så att man inte blir träffad och när man har gjort så typ 2 gånger som ni sa så ställer han sig på bakbenen sen så springer man fram och laddar upp så svärdet blir inågon färg (beronde på dina uppgraderingar) så slår du sen så kommer han att attackera dig igen men så fortsätter du så bara.

 

 

Du kan kanske inte klarar direkt men efter 1par försök kommer du att klara de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...