Gäst Pcplayer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 asså jag är på vatten templet och har kommit till den där j*vla omöjliga like link eller dark link eller va f*n som helst...han kontrar ju ALLA attacker..nåt tips för att klara honom? <_< H E L P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag e inte helt säker på att han kan kontra ett hammer slag annars gör du bara som jag genom att bara slå med svärdet efter en stund blir han slagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Kan ha fel här men... tror jag läste i någon guide att vid en viss attack med svärdet gör han en bakåtvolt. Om man då kan mota in honom i ett hörn och använda den attacken kommer han att försöka göra en volt, men pga hörnet kommer han ingen vart utan blir träffad. Har dock inte lyckats få in honom i ett hörn och få honom att stanna där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 ja stack o fixa biggerdons sword..då var det ju f*n bara lite extra underhålling..^^ bara hugga ihjäl honom med upp o sen b..gång efter gång han var försvars lös sen klarade jag spirirt temple sen när jag hade får dungeon map till shadow temple o kollade på den tappade jag lusten att spela mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 mitt bästa tips e att använda broken giant knife :) o göra upp o b på han, han kommer försöka att stå på svärdet som han brukar göra när du slår han upp o b med master sword men eftersom din svärd e sönder så kommer han bara ta skada eftersom de inte finns nåt att stå på :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Biggorons Sword är bäst, eftersom det skadar så mycket. Har du inte Biggorons Sword så använd Dins Fire, som Dark Link inte kan kontra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag har för mig att jag använde hammaren, eller pilbåge eller nåt sånt. Iallafall säker på att det var ett sånt där föremål man sätter på <,^eller> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Pilbågen är inte särskilt bra, för han rullar bara när man använder den och då träffas han inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Finns en walkthrough på www.zelda.com och där står det såhär: "Shadow Link copies many of Link's moves, so this is a very challenging battle. Attack him with the Hammer without Z-Targeting for a very effective attack. Other weapons you'll find useful include the Spin Attack and Din's Fire." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg