Hoppa till innehåll

Zelda Orcania Of Time..

Gäst Pcplayer

Rekommendera inlägg

Gäst Pcplayer

asså jag är på vatten templet och har kommit till den där j*vla omöjliga like link eller dark link eller va f*n som helst...han kontrar ju ALLA attacker..nåt tips för att klara honom? <_<

H E L P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The_Slayer

Jag e inte helt säker på att han kan kontra ett hammer slag annars gör du bara som jag genom att bara slå med svärdet efter en stund blir han slagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ha fel här men... tror jag läste i någon guide att vid en viss attack med svärdet gör han en bakåtvolt. Om man då kan mota in honom i ett hörn och använda den attacken kommer han att försöka göra en volt, men pga hörnet kommer han ingen vart utan blir träffad.

Har dock inte lyckats få in honom i ett hörn och få honom att stanna där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

ja stack o fixa biggerdons sword..då var det ju f*n bara lite extra underhålling..^^ bara hugga ihjäl honom med upp o sen b..gång efter gång han var försvars lös sen klarade jag spirirt temple sen när jag hade får dungeon map till shadow temple o kollade på den tappade jag lusten att spela mer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mitt bästa tips e att använda broken giant knife :)

o göra upp o b på han, han kommer försöka att stå på svärdet som han brukar göra när du slår han upp o b med master sword men eftersom din svärd e sönder så kommer han bara ta skada eftersom de inte finns nåt att stå på :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns en walkthrough på www.zelda.com

och där står det såhär:

"Shadow Link copies many of Link's moves, so this is a very challenging battle. Attack him with the Hammer without Z-Targeting for a very effective attack. Other weapons you'll find useful include the Spin Attack and Din's Fire."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...