💬
Logga in
Fuska.se

Vart Ligger Gymmen I Emerald?

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej hej! Snälla, kan nån berätta vart alla gymmen ligger i Pokémon Emerald? Jag hittar inte det 4! :(

Tack på förhand.

Nivå 5 · Fuskare

Det 4:e gymmet ligger i Lavaridge staden, du måste först till Meteor Falls sen träffar du Team Aqua/Magma där, sen ska du till liften som kommer innan ingången till Fiery Path (stavning?) sen möter du Team Aqua/Magma efter du har klarat det där, så kommer det finnas en annan väg som leder till Lavaridge staden.

Nivå 4 · Lärling

Har du R/S? På Emerald e det liknande fast det e både Aqua/Magma istället för bara en av dem.

Nivå 5 · Fuskare

Okej, jag har både Ruby och Sapphire, men inte Emerald :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Men jag har bara Emerald. Men vart ligger Meteor Falls då? :unsure:

Vid den dära "liften" står två snubbar från team magma(?) och säger att dom behöver en meteorit. Öh. :( Och så nämner dom "Fallarbor"...

namnlös.bmp

Nivå 4 · Lärling

Fallabor staden. Den ligger norr om Lavaridge kolla på psypokes.com för mer info.

15 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Nu har jag hittat det och klarat. Nu letar jag efter 7:e gymmet. x)

Nivå 3 · Lärling

Mossdeep city.

17 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling

Surfa från Lilycove mot öster tror jag (e usel på vädersträck) så kommer du till Mossdeep. De använder psykiska pokemon där.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Tack, nu har jag klarat det gymmet. :P

Men sista då? Och vad ska man göra efter man klarat gym 7?

Nivå 5 · Fuskare

Sista... Är det Sootopolis city ? För isåfall ligger det under vattnet.. Efter du har klarat alla gym, borde du satsa på E4. Då får du surfa till Evergrande City. Och gå igenom hela grottan (Victory-Road) Sen går du bara till det stora huset, och klarar E4. Sen efter E4 finns ju Trainer-Tower. Då går du till en båt (Lilycove eller Slateport city) och väljer trainer-tower. Så! Nöjd ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Tack så himla mycket! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in