Jag funderar på att köpa RE:DS men undrar om det är läskigt. Jag är 12 år så tror ni jag får mardrömmar av det? Jag brukar inte få mardrömmar av spel, filmer m.m men RE:DS kanske är ett undantag. Jag skulle uppskatta seriösa svar^^.
Resident Evil: Ds
jag är 10 och skulle hålla mig på avstånd.
Läskigt? Knappast . Inte mer läskigt än tex CS.
Jag tycker att metroid prime spelen är läskiga förutom gba spelen :lol:
Verkar inte så läskigt B)
Lol! dedär resident evil ser ut att inte vara så läskigt alls men kanske ljudet är läskigt :blink: :cry: :huh:
ljudet e typ det läskigaste tycker jag..
Hur läskigt är ljudet? Jag har hört att det inte låter mycket även om han har volymen på högsta...
jag har haft det en sec o sen bytte jag till mario kart men jag skulle vilja ha det igen... Det är inte läskigt, bara om man her på rebith mode eller vad det heter. då kan zombierna gå igenam dörrrarna. annars är det kul på ett vis. Filmerna är läsgigast (stavning)
Hur styr man? Jag har hört att det ska vara svåra kontroller?
ja det kan vara lite svårt. men filmen är inte läskig
http://www.youtube.com/watch?v=0wdkQ87kD-k...related&search= ser du filmen från RE från tv
Med vilka knappar styr man? Det är en som har sagt till mig på ettt annat forum att man använder pennan till att gå dit man vill.
Btw, den filmen var ganska B :P
Dessa knappar tror jag: L skjuter R laddar men sen vet jag inte mer
Denna RE filmen var inte nåt läskigt alls. Vilken kanal är det på Re?
Ska kanske köpa det imorrn, får se hur det blir :P
↗ till inläggetDenna RE filmen var inte nåt läskigt alls. Vilken kanal är det på Re?
jag vet inte...
Nja, det blev inget RE idag eller igår, men jag har några fler frågor: Fungerar knivhuggandet bra (när man använder pennan)? Är det långt? Och hur många gubbar kan man vara?
EDIT: Köpte det idag, hur nöjd som helst!
Ärligt talat så tycker inte jag Gameboyspel är läskiga alls. Det är så liten skärm, men man kan ju rysa till lite dåcohdå.