hur får man tag på shedninja eller va den nu heter
Hur Får Man Tag På...
Du får måste ha 5 Pokémon i ditt party. Sen tränar du bara Nincada helt vanligt. Och när den utvecklas så får du Ninjask. Men på den 6:e platsen i ditt party så har du även fått en Shedinja !
aha tack :cool:
O ha en pokeboll i bagen.
villken som helst?
Yup :rambo:
Nincada ska hålla en Nest ball när man utvecklar den annars fungerar det inte.
det funkar visst
Allt det där med bollar är bara en Myt.
↗ till inläggetAllt det där med bollar är bara en Myt.
Nej, det är det inte. Jag utvecklade Nincada till Ninjask utan att den höll Nest ball och då kom det inte fram någon Shedinja. Testa själv. :lol:
Jag har då fått två stycken Shedinja utan att Nincadan har hållit i nånting alls.
↗ till inläggetAllt det där med bollar är bara en Myt.
då hade du inte en ledig plats :lol:
Jag fångade min Nincanda med den dära "Vita Bollen".Och det finns väl bara en av den.Eller hur?I alla fall,När jag utväcklade Nincanda fanns det plats för den(jag hade två Great Ball i väskan(för säkerhetens skull)).Jag gick in på Shedinjas och Ninjasks Summary och där var den "Vita Bollen"(i bådas)!
Du menar premier ball?Köp minst 10 poke balll så får du den på köpet.Och om man fångar en pokemon håller deen INTE i bollen som man fångade den med.
joo det gör den annars skulle man kunna använda master ball hela tiden <_<
Jag menar HOLD :angry: !!
jaha ok :lol:
↗ till inläggetJag köper inte bollar.Du menar premier ball?Köp minst 10 poke balll så får du den på köpet.Och om man fångar en pokemon håller deen INTE i bollen som man fångade den med.
Asså den här tråden handlade nyss om hur man får Shedinja men helt plötsligt så ändras ämnet till Poke bollar ? Skumt..
Jösses, det finns minst 3 såna här trådar till... <_<