jaghardej Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Hejsan Alla. Joo det är såhär nu att jag behöver hjälp med Pokémon Crystal och det är nu asså! :P Först undrar jag HUR man flyttar stenar i t.ex chinawood i gymmet? Sedan vad händer egentligen med radio tower, när slår dom till? Och sedan när får man så man kan flyga, är det i chinawood efter att man slagit gymledaren? :P skynda på att svara ^^, TACK / Ellen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 du flyttar stenar med HM04, stregth (stavning?) kommer inte ihåg var man får det. fly (HM02) får du av en tjej utanför 5:te gymet när du har klarat det. och vad menar du med händer? dom tar över det, du går dit och spöar skiten ur dom, du går därifrån. Enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jaghardej Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vart hittar man HM04 strenght (stavning?) kan ju inte klara av Chinawood gymet annars, Snälla någon som vet, hjälp mig nu (A) :D :P Tack / Ellen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vart hittar man HM04 strenght (stavning?) kan ju inte klara av Chinawood gymet annars, Snälla någon som vet, hjälp mig nu (A) :D :P Tack / Ellen Man får väl den i ett gym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jaghardej Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag har fått strenght nu. Men vart får man wirhlpool? Haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crystal_Pinsir Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag har fått strenght nu. Men vart får man wirhlpool? Haha :P Ja vill också vetá var man hittar whirpool i crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. kommer ite ihåg om det var whirlpool eller om det var waterfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. kommer ite ihåg om det var whirlpool eller om det var waterfall. Är ganska säker på att det var wirlpool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ja. waterfall får man väl i samband med sista gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ja. waterfall får man väl i samband med sista gymet. Mmm det får man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. kommer ite ihåg om det var whirlpool eller om det var waterfall. Man får väl den HM i ett gym??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. kommer ite ihåg om det var whirlpool eller om det var waterfall. Nej inte vad jag minns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg