💬
Logga in
Fuska.se

Psp Från Thailand

14 svar · startad

Hej, jag ska fara till Thailand på Påsk lovet. Jag e sugen på ett PSP så då tänkte jag att jag karnse skulle köpa ett i Thailand. Men är de lika bra eller bättre än i SWE?? Vilka språk och så kan man ha på det om man köper det från Thailand??

Och är PSP regions fritt???

Nivå 1 · Novis

Nja... Det finns en skillnad då.. Om man köper en Psp från thailand då flyttas X knappen

till O knappen asså då flyttas dom.

Du måste då kunna japanska på din psp för att kuna ändra till engelska.

Nivå 2 · Novis

annars e de ju bara att kolla på sin kompis psp för dom ser ju lika danna ut menyerna

Är det mycket skillnad att spela om X och O knapparna byter plats.

Nivå 0 · Nykomling

Lite

21 Aug 2006

Eftersom du inte haft en PSP innan så märker du ingen skillnad.

Visst e knapparna på PSP(Sve) likadana som Ps1(Sve)??

Nivå 6 · Fuskare

Ja dom är likadana.

Min kompis köpte faktiskt ett PSP i just Thailand nu på sommarlovet och han sa inte att det var något fel. :)

Finns det någon guid på sve elle eng om hur man byter språk till Eng(eller vad finns det för språk på PSP)???

22 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

ja har också härt att knapparna sitter rätt

om inte menyerna är på eng från början så fråga din kompis han vet nog :P annars är d eju bara kolla på nån annans menyer så hittar du som han sa innan

Känner ingen som har Psp. 123spill hur mycket köpte din kompis det för och var i Thailand köpte han det??

Nivå 0 · Nykomling

Jo, X och O byter plats, men bara i programvaran. Fysiskt sitter de på rätt plats. Men i thailand får man med (borde få, mina kompisar har fått) 1.50. då finns det software som kan ändra dem.

25 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

Min kompis köpte de för ca 1500kr bara. Välldigt billigt men han sa att spelen kostade ca 1000kr :S Välldigt konstigt.

Jag är inte säker men jag tror det var nånstans i närheten av Bangkok eller i Bangkok inte helt säker.

Men om de inte var där så skriver jag det till dig sen ;)

Ok. Vilken uppdatering fick han??

Senast ändrad:

26 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

Det har jag ingen aning om tyvär. Sen så han bryr sig inte och han skulle typ inte fatta nåt ändå :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in