Wo3e Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hejsan... Jag har lite fel på datorn men vet inte vad felet är :S skulle någon kunna hjälpa mig? Spelar conquer online varje gång ja startar om datorn eller stänger av datorn så måste ja installera om spelet igen för den funkar inte :S och de va så me något annat spel men kommer ej ihåg vad den hette...kan de va virus eller? Om de virus så kan ni typsa mig ett gratis virus program :D..har ej pengar nu för köpa en :S...... tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hejsan... Jag har lite fel på datorn men vet inte vad felet är :S skulle någon kunna hjälpa mig? Spelar conquer online varje gång ja startar om datorn eller stänger av datorn så måste ja installera om spelet igen för den funkar inte :S och de va så me något annat spel men kommer ej ihåg vad den hette...kan de va virus eller? Om de virus så kan ni typsa mig ett gratis virus program :D..har ej pengar nu för köpa en :S...... tack för hjälpen du kanske har lagt det i nån speciell mapp eller liknande lägg det bara rakt in i qonquer men testa ladda ner xoftspy annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Är du säker på att du måste installera om? Har du kollat noga i läggtill/tabort program mappen? Den är nog i en mapp som är dold eller något. Men det kanske är någon Spyware. Har du inte något viktigt på datorn så försök formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hejsan... Jag har lite fel på datorn men vet inte vad felet är :S skulle någon kunna hjälpa mig? Spelar conquer online varje gång ja startar om datorn eller stänger av datorn så måste ja installera om spelet igen för den funkar inte :S och de va så me något annat spel men kommer ej ihåg vad den hette...kan de va virus eller? Om de virus så kan ni typsa mig ett gratis virus program :D..har ej pengar nu för köpa en :S...... tack för hjälpen Söker du efter ett virusprogram eller ett antivirus? Söker du efter virus laddar du bara ner massor filer du inte känner till. Ett antivirus finner du här: http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm Där kan du söka igenom datorn utan att behöva ladda ner det. Titel uppdaterad då den bröt mot §1.25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) du kanske har lagt det i nån speciell mapp eller liknande lägg det bara rakt in i qonquer men testa ladda ner xoftspy annars. <{POST_SNAPBACK}> har 2 hårdisk där conquer ska va den e full så kan ej lägga där :S ...... och ja har testat allting utan formatera om för ja har saker som ja bhöver :S...kan ni typsa något bra snälla Redigerat 27 Augusti 2006 av Wo3e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Kan det vara så att windows tar bort spelet, elller några saker från spelet därför att den är full? Är HDD'n där du installerade spelet full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Kan det vara så att windows tar bort spelet, elller några saker från spelet därför att den är full? Är HDD'n där du installerade spelet full? neej inget kommer fram när ja trycker på spelet de kommer inget fram....... den HDD'n ja har spelet på den e inte full de ungefär 180 gb ledigt :S..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Menar du att spelet inte startas när du dubbelklickar på ikonen eller .exe filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Menar du att spelet inte startas när du dubbelklickar på ikonen eller .exe filen? aa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Om det bara är det spelet som krånglar borde du vända dig till supporten till det (om det finns)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.