Vet inte om det här är rätt forum, men jag kan inte se några avatarer som har storleken 125x125. :(
Problem Med Avatarer
är dom mindre eller?
EDIT
jaha jag trodde han menade att han inte kunde så några avatarer som stämde in på måtten 125 * 125
Vadå är de mindre?" Han kan ju inte se dem över huvudtaget. Jag föreslår att du kontaktar admin och frågar vad som är fel, Youx.
Ok. (Jag heter inte Youx.)
nje jag e Youx... vad har du för webläsare?
och du testa dra musen över den bilden som ej syns höger klicka en gång tryck på visa bild det kanske funkar
Explorer. Och det där med högerklicka funkar inte.
Jag kan se alla bilder som finns i inlägg, men jag kan inte se avatarer som har storleken 125x125.
Datorn vet typ inte att bilderna finns.
Du har väl en ava, Youx?
Screenshot:
Nu precis när jag loggade in kunde inte jag heller se min avatar, men jag testade att ladda upp den igen, testa det du med.
Det handlar inte bara om min avatar. (som jag kan se för att den är 124x124)
Nej, det handlar om alla 125x125 avatarer bland fuska.se:s 23535 medlemmar!
Testa att klicka F5 några gånger och radera tillfälliga internet filer (t.ex. cookies)
Ja, vissa kan inte se dom som är 125 x 125 ;)
Har du Norton Internet Security? Isåfall får du slå av reklamblockaren. Samma sak gäller med en del andra liknande prog.
nu kan ej jag ska visa bilder... de e kryss på visa
Jag kan inte se Salzaladas avatar.
Och innan var det kryss på vissa ava.
↗ till inläggetJAA! Nu funkar det! Tack, nico.Har du Norton Internet Security? Isåfall får du slå av reklamblockaren. Samma sak gäller med en del andra liknande prog.
Vad coola avatarer alla har. :)