Vad gör ni på syslöjden?Själv så håller jag på att sticka en halsduk :D
Syslöjd
vi får inte välja så ja måste göra ett kuddörngott
Jag har inte syslöjd nu just nu har jag träslöjd!
Du får väl välja vad du ska göra när du är färdig med örngottet?Det fick jag fast det var när jag gick i sexan.vi får inte välja så ja måste göra ett kuddörngott
Jag har träslöjd
jag har träslöjd hadew de idag!
Jag har också träslöjd!
Jag håller på med Lapptecknik (eller hur det stavas) men problemet är vår syslöjd's fröken är sträng hjälper intenånting typ :(
jag vet inte.. jag har syslöjd...
hade syslöjd förra året. gjorde en tröja. de va den enda grejen som jag har gjort i slöjden som jag har varit nöjd me!
Jag har träslöjd men det var en sak som försvann förra terminen på syslöjden som jag håller på med. Det jag blev mest nöjd med förra terminen var min tröja.
Alla i min skola hatar syslöjdsläraren. Jag fattar varför fast ändå inte riktigt. De blir arga för att i syslöjd så behöver alla hjälp i pricip hela tiden och då får man vänta skitlänge på hjälp (ibland 1-2 lektioner). Men i träslöjd så kan alla göra själv och då blir istället läraren där populär.
Förra året gjorde jag en ganska lite kudde.och en grytlapp.Och så var det nåt mer!
Har gjort fyra små gulliga handdukar i rosa med papegojmotiv på.
jag syr än stresman .men först var vi tvungna att sy en prov grej och att sy i en knapp.jag suger på syslöjd
hatar syslöjd