Bajenfreak Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Vill du mäta dina taktiska kunskaper? Vill du testa på att coacha och träna ett lag från grunden? Då bör du prova managerspelet Hockey Arena Hockey Arena är helt gratis att spela och spelet finns översatt på flera språk, bl.a. Svenska. Hockey Arena finns i mer än 40 nationer. Varje nation består av flera divisioner. Varje säsong pågår I 70 dagar och består av seriespel, cupspel och slutspel. Du har även möjligheten att coacha ett landslag, om du blir vald av managers från den nationen. Säsong 13 har just börjat, anmäl dig nu och se till vara med hela säsong 14 också Redigerat 30 Augusti 2006 av Bajenfreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jopp det är riktigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 det finns redan en tråd om hockey arena varför starta ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenfreak Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) det finns redan en tråd om hockey arena varför starta ett nytt Letade men hittade ingen.tråkigt att jag missade den Redigerat 30 Augusti 2006 av Bajenfreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hur kommer man med i tävlingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 vad menar du i ligor eller?man får ett lagefter ett par tre dagar och då får man allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 JAG FÅR ALLDRIG NÅN MEDDELANDE DÄR DET STÅR MIYY KOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 morad har du skrivit in rätt e-mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenfreak Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 JAG FÅR ALLDRIG NÅN MEDDELANDE DÄR DET STÅR MIYY KOD Vad högt du låter :-)Du har troligen något i e-posten imorgon om du har skrivit en korrekt e-post Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 det funkar inte med min msn men nu funkar det mitt yahoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 vad bra morad så har du fått ditt lag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 vill nån möta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.