Girafariglove Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Vet ej var frågan hör hemma men vilket lag ska jag ha på XD gale of darknes? Hade tänkt mig detta: Flareon Houndoom/Electrode Zangoose Walrein Pidgeot/Fearow/Xatu Dusclops Attackerna e ej satta men vad tycker ni? Ska jag byta nån elr? Det går ej me Flareon den var min första. Redigerat 8 September 2006 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Du kan ju skriva upp alla så kan man ju komma på olika förändringar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koribi Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hjelp mig på Pokemon XD jag är vid S.S Libra jag har klarat allt där inne förutom den där lilli Pokemonen som är där den vill inte gå och kommer inte till CUTRIKT vet inte hur det stavas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koribi Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hjelp mig på Pokemon XD jag är vid S.S Libra jag har klarat allt där inne förutom den där lilli Pokemonen som är där. Den vill inte gå. Och jag kommer inte till CUTRIKT vet inte hur det stavas. Den förra skrivningen var lite fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Här e walkthrugh för XD gale of darkness: http://www.serebii.net/xd/walkthrough/04.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Flareon ....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Va :blink: ?????? Redigerat 24 Oktober 2006 av Girafariglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ta bort Zangoose... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg