Jag har fastnat på disc 3 vid en robbot.. (vet inte vad han heter) hur ska ja klara den..?? :unsure:
Hjälp Mig Med Ff8
ta reda på vad den heter lr beskriv hur den ser ut så ska jag hjälpa dig
avlång robbot som gör "attack-mode off" så går typ axlarna bort
beskriv lite mer men jag ska kolla vilken det är på ff hemsida lr en del av den i alla fall
jag tror han menar den man möter inan seifer i slutet på tredje skivan tyvär så var det länge sedan jag klarade spelet så jag kommer inte ihåg nån bra taktik
fattar inte vilken han menar.... den jag tänker på är bara på andra skivan och den är det nog inte
nån som vet ett bra ställe om man vill gå upp i level, jag har skeppet ragnarok
du är inte så bra på ff8 va dom bästa ställena är island closest to hell/heaven men skaffa odin först så är det lättare för alla fiender har lv 100 har du tur möter du en t-rex lr ruby dragon på hell ön dom ger ganska mkt exp
sen beror det ju på vilken level han är på, men det är rätt bra att springa omkring och döda t-rex i skolan...
mmm det är det om man är i level under 30 altså men när man har ragnarok ska man ju skaffa typ lv 50 sen möta cactuar sen lära den kamikaze sen ska man använda den på alla tonberrys så man kan möta tonberry king efter att man har dödat 20 tonberry
japp! och sen är det bara levla på ställena du sa!
mmm lättaste sättet bara man inte glömmer odin och bahamut eden kan man vänta med tills man har allas bästa vapen och har många life och full-life men man kan ju vara feg med och bara kasta life sen använda en holy war och mata på med limits så det heter duga men fusket säger jag aldrig
men odin suger efter att han blivit kluven av seifer
Vitor...Jag kan hjälpa dig...HP:(Beror på level men du borde vara på typ 46-50)Om du är på lvl 41 har han:46.400HP
Taktik:Kontrar med "Homing laser" för varje probe som finns kvar och är ute, annars kontrar han med "Twin homing laser" om proberna sitter på honom.
Detta gör en hel del skada så mitt tips är att snabbt kasta Triple på dig och sedan köra Shell, Haste och sedan Regen på alla dina kamrater. Under tiden som du fixar detta så får nån dynga på med Quezacotl som gör maffigt med skada. Även andra starka GF's får du fylla ut med.
Skulle du ha Squalls bästa vapen Lion Heart så kasta Aura på honom så att han får sin limit och efter den så kanske han kör "Lion Heart" som gör runt 200.000 HP i skada.
vet du var roboten heter ingen av oss kommer ihåg den
skaffa en guide: de har jag=)
ja du kanske behöver det men det behöver inte vi andra men är man en noob så är man