💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Emerald

11 svar · startad

Trådstartare #1

Jag hittar inte vägen genom eld gymmet det är ju en dimma där så man inte ser något och jag hittar inte vägen till ledaren vet någon vägen dit???

Här e vägen:

http://www.psypokes.com/rs/images/4thgym.png

Trådstartare #3

deta är vägen igenom gymet på ruby/saphir Det är till EMERALD som jag inte hittar de är olika

Senast ändrad:

E de olika?

Läste du vad han sa??

Trådstartare #6
↗ till inlägget

E de olika?

ja annars hade jag hittat hur lätt som helst dom kan jag utantill men jag har hittade genom gymmet nu

9 Sep 2006

Varför tycker nästan alla att det är svårt att hitta i eldgymmet?Det är ju hur enkelt som helst.Det är ju bara gå på dom dära hålen = enkelt.

Det brukar ta mig ett tag innan jag klarar sånt här :S Men jag fattar inte varför någon kan ha problem med det ? Det gäller att tänka lite själv.. Inte slänga sig vid datan och fråga några från fuska.se så fort man upptäcker något nytt.

10 Sep 2006

Här är kartan. Du ska följa hålen i bokstavsordning, men inte i de hålen med T på.

Lavaridge_Gym.bmp

Senast ändrad:

12 Sep 2006

Men ärligt. Gym-layouten på R/S o Emerald liknar varandra väldigt mycket. Jag märkte ingen skillnad alls.

13 Sep 2006

Då var det löst.

14 Sep 2006
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Men ärligt. Gym-layouten på R/S o Emerald liknar varandra väldigt mycket. Jag märkte ingen skillnad alls.

det är en väldigt stor skilldnad ska du veta

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in