Jag knäcker med fingrarna.
Fula Ovanor, Har Ni Några?
vad är tics för nått?
Kan inte låta bli och pilla på en finne som jag får.
kom på mer:brukar klämma sönder mina finnar^_^
jag praktiskt taget äter tandpetare :P
Great Gonzales:
Tics = ofrivilliga rörelser, exempelvis ryckningar i någon kroppsdel, eller vokala tics, exempelvis upprepningar av ljud. Blir ofta värre vid exempelvis stress eller nervositet. Visar sig mest under tonårstiden. Går för det mesta att arbeta bort.
↗ till inläggetFår du samma finne flera ggr? :meddum:Kan inte låta bli och pilla på en finne som jag får.
Ne. Men går en finne bort så kommer det en ny för att jag pillar på dem :meddum:
↗ till inläggetMen då är det ju inte samma finne, eller hur? Lär dig att formulera dig rätt ;|Ne. Men går en finne bort så kommer det en ny för att jag pillar på dem :meddum:
Tvångsbeteenden, väldigt ocharmigt.
↗ till inläggetJaja men nu vet du det :)Ne. Men går en finne bort så kommer det en ny för att jag pillar på dem :meddum:
↗ till inläggetTvångsbeteenden, väldigt ocharmigt.
Har också sådana, måste ibland göra en del saker i ett omjämt antal. Jag måste till exempel äta 1 chokladbit o.s.v. jag gör alltså saker 1, 3, 5, 7 och 9 gånger. =/
Dricker ofantligt mycket Coca cola. :(
Inte bra med super gott :medieval: :rambo:
↗ till inläggetTvångsbeteenden, väldigt ocharmigt.
Haha, jag upplever det också så. Oftast när det gäller att stänga dörren, måste låsa upp och låsa dörren flera gånger om. Det är nog delvis på grund av att jag är paranoid. Men vad f*n, sådant går ju förhoppningsvis över med tiden.
Biter på naglarna, knäcka fingrarna, dricka ur tetran, peta mig i näsan (inte så ofta nu) LOL!
Hrrm.. Jag petar i näsan ibland...
Jag biter på naglarna väldigt ofta.... Iaf gjorde. Det sägs att man kan få cancer av det... ;)
En annan metod att få barn att sluta med det. :P
↗ till inläggetdu borde nog sluta med det min mosters man fick blödande magsår av det så sluta fort :oDricker ofantligt mycket Coca cola. :(
Inte bra med super gott :medieval: :rambo:
Ripto: Man kan faktiskt få cancer av att bita på naglarna.--- sant... ;)
Man kan till och med få cancer av att klippa håret... man kan få cancer av typ allting.
sry för off topic.