Gäst DonKeN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 plus att man inte ska dumpa avfallet så att det skadar miljön! Det håller jag med dig om. Jag vet inte om avfallet kan dumpas någon annan stans så att den inte skadar miljön men kan man det så är jag inte emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden. Tror inte det, tror du Kina bryr sig om vad de andra gör? Gör USA det? Lika bra att inte bry sig om miljön, vi kan ändå inte ändra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden. Hela världen kan väldigt enkelt förbättra miljön, men det skulle innebära högre arbetslöshet etc. Då skulle det klagas över det, men du har rätt vi kan inte göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Du verkar ju nästan vilja att Jorden ska gå under, Xade. Självklart finns det saker att göra, små detaljer kan förlänga Jordens befinnelse i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Du verkar ju nästan vilja att Jorden ska gå under, Xade. Självklart finns det saker att göra, små detaljer kan förlänga Jordens befinnelse i flera år. Varelser på jorden har utrotats förr, som dinosaurierna. Det är kanske inte planeten försvinner med mänskligheten gör det nog snart. Vi var för smarta för vårat eget bästa, vi har förstört planeten's miljö på 100 år. Visst kan vi förbättra miljön, men det kommer vi inte att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hundra år? Ville bara påpeka att människan funnits och även missbrukat miljön längre än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 (redigerat) Hundra år? Ville bara påpeka att människan funnits och även missbrukat miljön längre än så. Ja, jag är väl medveten om att människan har funnits längre än så. Men det är på senare år som vi har försämrat miljön. Det var för några decennium sedan som bilen blev så otroligt vanlig och det var då det började poppade upp industrier till höger och vänster. Det har försämrat miljön, speciellt nu om man tittar tillbaka på det cirka 70 år senare. Redigerat 25 September 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag sa att vi funnits längre än hundra år OCH att vi missbrukat miljön i mer än hundra år också. Bilen har funnits i mer än hundra år och kolen började man använda för längesedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag sa att vi funnits längre än hundra år OCH att vi missbrukat miljön i mer än hundra år också. Bilen har funnits i mer än hundra år och kolen började man använda för längesedan. Men vi har förstört mest i från 1900 och framåt, även några år innan. Men det är klart att vi har förstört mycket några decennium innan 1900 talet också. Det jag vill få fram är, att vi har varit för smartara de senaste seklena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Du har rätt, människan har varit orsaken till många katastrofer: Tjernobyl, Carbide o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag sa att vi funnits längre än hundra år OCH att vi missbrukat miljön i mer än hundra år också. Bilen har funnits i mer än hundra år och kolen började man använda för längesedan. Otroligt sant min vänn! Människa utmanar ödet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Alltså Fusion. Du tror att Sverige är något skit stort som kan göra värsta grejerna men igentligen är vi bara en liten liten spelare i den stora Jorden. Det kan även skapa fler jobb.Man behöver ju folk för att uträtta arbetet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.