💬
Logga in
Fuska.se

Rollspel

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har klarat ut Fable the lost chapters till x-box och det var roligt men för lätt och för kort.(klarade det på 11 timmar första gången när jag var god och ungefär lika länge som ond) :student: :gitarr: :zzz: Jag undrar om någon kan tippsa om ett långvarit spel till x-box.(så långt som möjligt)

22 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Om du gillar StarWars och är bra på engelska så är StarWars:Kotor2 The Sith Lords väldigt bra.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har klarat ut Fable the lost chapters till x-box och det var roligt men för lätt och för kort.(klarade det på 11 timmar första gången när jag var god och ungefär lika länge som ond) :student:  :gitarr: :zzz:  Jag undrar om någon kan tippsa om ett långvarit spel till x-box.(så långt som möjligt)

Jag tycker om Star Wars KOTOR, annars så kan man skaffa The Ekder Scrolls, Morrowind

23 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

gta san andreas

Nivå 0 · Nykomling

japp, gta sanandreas eller superhjältarna

Nivå 0 · Nykomling

http://www.fuska.se/forum/Rpg-t73132.html

Där har jag skrivit upp en lista med olika rollspel som verkar helt OK, men vet inte hur länge de räcker. Sök på Google om de så kanske det kommer någon recension. :)

3 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Elder scrolls är jätte kul

5 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Elder Scrolls: Morrwind verkar vara en höjdare till Xbox. Funderar på att skaffa det, men vet inte riktigt ännu. :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in