Hoppa till innehåll

§1.13 = Jobbig!


Gäst Kabby
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål...

 

1.24.... att skapa en omröstning utan ett vettigt syfte... Tja, man kan ju undra vad moderatorerna ser ett vettigt syfte som... Själv så tycker jag att en omröstning om världens bästa spel ska vara okej.... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Umbreon_Moon

Jag tycker den regeln är seg,

fast om man skriver "Ingen omröstning, snälla lås den inte" så brukar dom låta bli att låsa tråden!! :cool:

Redigerat av Umbreon_Moon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men man kan ju oxå säga så att startar man en tråd som T.ex "Vilket spel tycker ni är de bästa spelen igenom tiderna" då kan man ju inte göra en omröstning på den för det finns ju så mycke spel att alla kan tycka så olika att 10 alternativ inte funkar och en "annat" val löser ju inget för då tar ju alla annat och sedan skriver de ju ändå vilke spel de tycker är bäst. §1.13 är nog en aningen överanvänd då det kanske ses som ett bra tillfälle för moddarna att göra ngt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaa, jag menar, t ex

om man gör typ en tråd "Godaste mat" så finns det typ 1 000 000 alternativ,

och då låser dom den och skriver "§1.13".

det är dryygt!!!

 

Alltså fattar du trögt??? Du kan f*n använda Annat som alternativ.

Jag brukar alltid skriva 9alternativ. Sen Annat (Så får dem beskriva det).

Förlåt för att jag blev sur :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den regeln är seg,

fast om man skriver "Ingen omröstning, snälla lås den inte" så brukar dom låta bli att låsa tråden!! :cool:

 

I sånna fall bör ni lägga till fler regler. För som jag ser det så låses även trådar som inte bryter mot reglerna.... Vill du att jag ska visa dig? :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...