alexander123 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag satt och spelade WoW och allt var normalt och so gick jag lite till, så dampa allt. så nu är hela datorn pajad. när man startar så kommer det massa blå prickar sen försvinner dom och allt blir normalt men runt musen massa små strek som bildar en fyrkant. om jag startar WoW så laggar det. allting rör sig som om allt har smellt sammann men där man skriver lösenord och sånt är normalt jag kan logga in och så jag har gått in på min char.När jag går in på min char händer deta, allt cpar sig allt rör sig poff där var ett berg poff nu är det en väg i luften och massa sånt hela tiden med sekunders melan rum! HJÄLP MIG!!! vad ska jag göra... p.s jag får inte formatera om datorn för pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 möjligen virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 grafikkortet är pajj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Spelade du länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 har samma problem med min dell dimension 8300 har byt grafik kortet 6 gånger men det är ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ditt grafikkort har helt enkelt fått hjärtattack. Ingen bra nättag och kylning skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 det är inte virus det har jag kollat.... grafik kortet kanske men allt utom spelaen fungerar... det tycker jag e konstigt spelen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Hödu. tråd skaparen. lägg ner den där titeln. borde f*n strypa dig för den :( Asså gud vad taskig du e mot dom som tycker mycket om datorer. bara för att du själv inte kan nåt. Tänk efter innan du gör en tråd med den titeln. ( vet att detta räknas som personligt påhopp men är jag pissed off så är jag det >:( Redigerat 1 Oktober 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Är grafikkortet det är fel på, kolla kylningen annars är det bara att reklamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 26 år och får inte formatera för pappa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hade samma problem men jag orkade inte göra något så jag kastade datorn då och köpte en ny :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Hade samma problem men jag orkade inte göra något så jag kastade datorn då och köpte en ny :P Bara för att eran familj har pengar eller så är du bortskämd.. men jag tror faktist de är grafik kortet! hände liknande sak för mig.. fast de var så på alla spel.. när jag startade WoW så såg bilden konstig ut de var typ utdraget osv.. Då så fick vi ett nytt grafik kort från Dell, då blev de bra igen.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.