Hoppa till innehåll

Torkel I Knipa Första Delen


LillBerra
 Dela

Rekommendera inlägg

Här kommer första delen av Torkel I Knipa som jag har laddat upp på YouTube. Jag laddar upp resten senare. ;)

 

 

Klicka på filmrutan för att komma till Youtube sidan. Lämna gärna en kommentar där och ge betyg. ;)

 

Lite info om Långfilmen Torkel I Knipa:

 

Torkel är en vanlig kille i 6:an. Han försöker vara schysst och vill inte bråka. Hans bästa kompis Jason går däremot ständigt beredd med ett järnrör i fickan, "för man vet aldrig vad som kan hända". Men när Torkels onkel Stuart spöar upp klassens två värstingar, Sten och Saki, överger de sitt vanliga offer, Doris, och ger sig på Torkel istället. Samtidigt dyker mystiska dödshot upp vart han än befinner sig. Torkel börjar bli livrädd och desperat. Och vad gör man då? Jo, ger sig på någon som är svagare förstås. Och det är Doris som får ta smällen, men det är det värt för plötsligt får Torkel vara med i värstinggänget, och behöver inte ens Jason längre. Eller? För det är något som inte stämmer. Någon fortsätter att kasta in tegelstenar genom fönstret och den nya lärarvikarien verkar lite skum. En galen komedi om hemlig förälskelse, en psykotisk mördare, järnrör och vänskap som sätts på prov.

 

Alla Röster av Felix Herngren

 

//Text kopierad från Wikipedia

Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Torkel_i_knipa

 

Filmen är upplagd av mig och får därför inte stjälas eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adrian: Hmmm, rättigheter? Visst har jag rättigheter. Det står inget om att man inte får lägga upp filmer. BTW så är filmen runt 2 år gammal, så visst får jag lägga upp filmen kära du :)

 

slajM: Jag kan lägga upp resten, visst ;)

 

Driver du med mig eller är du bara helt j*vla bäng? Klart att man inte får lägga upp en film på nätet, jag är nog jävligt säker på att den har Copyright. Det spelar inte heller någon större roll om filmen har copyright när det rör sig om två år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adrian: Hmmm, rättigheter? Visst har jag rättigheter. Det står inget om att man inte får lägga upp filmer. BTW så är filmen runt 2 år gammal, så visst får jag lägga upp filmen kära du :)

 

slajM: Jag kan lägga upp resten, visst ;)

 

Jag bryr mig inte ett piss. Skriv inte ett mer inlägg här om copyright och olagligheter. Anmäl mig om du vill. Jag vill ha riktiga bevis, inte kommentar av en 14 åring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adrian: Hmmm, rättigheter? Visst har jag rättigheter. Det står inget om att man inte får lägga upp filmer. BTW så är filmen runt 2 år gammal, så visst får jag lägga upp filmen kära du :)

 

slajM: Jag kan lägga upp resten, visst ;)

 

Inte för att kritisera dig eller något sådant... men bara för att man är 14 år så behöver man inte vara okunnig om copyright-lag, så sluta säga att du inte vill ha kommentarer från yngre hela tiden. Det finns faktiskt folk som är intelligentare än dig, som är yngre... kunskap kommer inte av automatik med åldern, det kommer med strävan och hårt arbete.

 

Och nu vill jag inte låta skrytsam eller så, men det kanske jag gör ändå... Det finns inte särskilt många 12-åringar som skulle kunna skriva det som jag nyss skrev, vissa jag känner skulle inte ens förstå det. Men såna ointelligenta verkar det däremot inte finnas här på fuska.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...